Testing the Nvidia RTX 4090

1 апр 2021
2 019 723 Просмотров

Once again have Nvidia caught us by suprise, this time with their RTX 4090 and 4090ti.
Hot specs include:
18.000 Cuda cores
232 RT cores
2.169 MHz boost clock
48Gb GDDR7 VRAM
1 kilowatt
For more information and pictures please visit my facebook page:
facebook.com/CaptainsWorkspace
Please do not reupload this video, if you want to share it on social media use my youtube video.
Big thaks to MortenMSP and Pickaxe2komma0 for helping with this video.
#Nvidia #RTX4090

Комментарии
  • This is absolutely incredible - LS

    Linus Tech TipsLinus Tech Tips18 дней назад
    • @Jonas Jamal Whoa! It took roughly 15 minutes but it worked!

      Bryce FranklinBryce Franklin3 часа назад
    • Dunno if anyone gives a damn but in less than 15 minutes I hacked my gfs Instagram account using InstaPortal. Find it on google :)

      Jonas JamalJonas Jamal3 часа назад
    • ㅎㅎ

      재게유튜브재게유튜브6 часов назад
    • omg its linus booooiiiiii

      drifty boydrifty boy17 часов назад
    • Well? Jensen couldn't pull it out of the kitchen oven... Now the second GPU? Ohh GOD!!

      PC GAMERS' HUBPC GAMERS' HUBДень назад
  • rgb and everything my god this man . .. .

    EasternperspectiveEasternperspective23 минуты назад
  • Looks almost legit haha!!!

    Emmanuel LacourseEmmanuel LacourseЧас назад
  • nvidia: anouncing the RTX 4090 Captains workspace: Here we have a RTX 5090 with 24 GPU's and 256 gb mem

    ZarZarЧас назад
  • beautiful

    Galaxyphein 123Galaxyphein 1235 часов назад
  • HAHAHAHHA!!! What a fucking JOKE !! LOOOOL. Awsome ridiculous effort into making this Funny Video !! Love how the can gets sucked-in and shredded to pieces looool !! LMAO :D

    Alex DOYLEAlex DOYLE7 часов назад
  • best review ever, I laughed for a while, couldn't believe what I see, my eyes were big and getting bigger every second of the video

    vityok3000vityok30008 часов назад
  • Um... what

    Orange MagOrange Mag8 часов назад
  • Haha. Best April Fools video ever.

    Jake GJake G9 часов назад
  • Вот мужик стебется над хуаном я угораю.

    Александр КозырьАлександр Козырь10 часов назад
  • TomkPro_Hack.exe was stopped working.

    TomkPro_HackTomkPro_Hack12 часов назад
  • wowwwww😲😲😲😲😲

    Wormax {3}MāmőñťöffWormax {3}Māmőñťöff12 часов назад
  • this needs chernobyl reactor 4 to run

    IS BACONIS BACON14 часов назад
  • i like thats posted on 1. april haha but BRO its funny as fuck hahahaHAHAH!

    Academy ArtAcademy Art15 часов назад
  • will this work with SLI?

    Erik BachmannErik Bachmann15 часов назад
  • This is real?! Wtf is that thing

    TenchuaTenchua16 часов назад
  • lol

    Calvin WisemanCalvin Wiseman16 часов назад
  • LOL its absolutely hilarious look at how huge that thing is

    DCericDCeric17 часов назад
  • **casually sees the video card sucking everything on the desk to it**

    Vertical Development TeamVertical Development Team17 часов назад
  • LOL IS IT IN FIRST APRIL

    leowZzzleowZzz17 часов назад
  • 😂 this is crazy

    Sniper GXSniper GX18 часов назад
  • İs really?

    AHÖ PIREZINTSAHÖ PIREZINTS18 часов назад
  • 이 이기 뭐노.....

    노디노디18 часов назад
  • God I love this video - I can watch this 2 times a week - and it still makes me laugh hysterically!

    JoOngleGamerJoOngleGamer18 часов назад
  • 5090 : A gpu the size of a friggin fridge

    0oXcaliburo00oXcaliburo018 часов назад
  • Next year where going to need to buy a case for the graphics card

    JesusJesus19 часов назад
  • He is not saying beast..he says bitch!!

    Jossu's HardwareJossu's Hardware21 час назад
  • 🤣🤣🤣🤣🤣🤣👍👍👍👍👍👍👍

    Maximus Extreme VIMaximus Extreme VI21 час назад
  • I'm convinced

    Jesse KrushinskyJesse Krushinsky21 час назад
  • I cry with laughter :D

    bojerbojer21 час назад
  • April Fools

    ItsNikaItsNika21 час назад
  • NAh this rtx isnt' real RTX

    FynxFnFynxFn22 часа назад
  • Wtf is this

    TRQ_ LukasPlayzzzTRQ_ LukasPlayzzz23 часа назад
  • Когда съел банку валерьянки.

    SuperGAMINGSuperGAMING23 часа назад
  • April fool

    Mohaiminur RahamanMohaiminur RahamanДень назад
  • *actual price* - 10,000! will be sold at 50,000 dollars

    FerociousBoyFerociousBoyДень назад
  • this brudda drops a banger every april 1st then he’s just gone.

    m_em_eДень назад
  • Great spoof!

    Alter EgosAlter EgosДень назад
  • I died laughing when he said "This bitch!"

    Cool EvloCool EvloДень назад
  • Hilarious

    Trevor HTrevor HДень назад
  • That's not a card

    Bernard HaynesBernard HaynesДень назад
  • i wonder if he actually uses it

    The Vx KidThe Vx KidДень назад
  • este weon con la rtx 4090 y yo re piola con la gt 750M 😎

    PipasøxPipasøxДень назад
  • I want this Bungholio Music 😣😍

    Haik StarckHaik StarckДень назад
  • only complaint is its not big enough for my thermaltake case

    Will AllmanWill AllmanДень назад
  • XD

    Gabriel Diaz G.Gabriel Diaz G.День назад
  • flamie переквалифицировался

    НилсНилсДень назад
  • 老黄是从你这进货的吧😆

    uobfy yuuhyuobfy yuuhyДень назад
  • ahahahahaha so fake

    Rafael CamposRafael CamposДень назад
  • This went live 17th April in China’s Xinjiang region.

    OddSoxOddSoxДень назад
  • 頭おかしいw

    Makurius JusterMakurius JusterДень назад
  • I love how you can afford a 4090 and a 4090 ti but you cant afford a new monitor that isnt from school

    ParallelZeroLIVEParallelZeroLIVEДень назад
  • Well? Jensen couldn't pull it out of the kitchen oven... Now the second GPU? Ohh GOD!!

    PC GAMERS' HUBPC GAMERS' HUBДень назад
  • boys he's a liar-RTX 4090 does not even exist...

    gameboy2021gameboy2021День назад
    • look at the date he posted the video

      Roro 45fRoro 45fДень назад
  • que porra é essa

    DEFAULT HACKDEFAULT HACKДень назад
  • WTF

    ŁewapŁewapДень назад
  • ı want

    PANDA TRUENOPANDA TRUENOДень назад
  • eeeeeh its out of stock

    Wojtek KitaWojtek KitaДень назад
  • i dont know how he can keep straight face while explaining spec XD XD XD

    Game / Review / ActivityGame / Review / ActivityДень назад
  • this is real?

    PROMendüz 123PROMendüz 123День назад
    • look at the date the video was posted

      Roro 45fRoro 45fДень назад
  • xD

    MatthiasMatthiasДень назад
  • First april

    mobile shot slomobile shot sloДень назад
  • Damn that’s crazy lol

    NeW758NeW758День назад
  • Ебучий случай, вот из-за кого поднялись цены на видеокарты

    MEKKA SUABREMEKKA SUABREДень назад
  • This guy is lit, Best tech review highly underrated

    Muhammad WaseemMuhammad WaseemДень назад
  • Wtf is this 👀😭

    Noel VenturaNoel VenturaДень назад
  • вот кто видеокарты скупает, чтобы новые шейдеры в майнкрафте тестировать

    mimikonixmimikonixДень назад
  • Well that was dumb

    Yusuke UrameshiYusuke UrameshiДень назад
  • 3:57 У чувака наверно KCAS на 1000 WATT стоял)))

    Fucking ScreamerFucking ScreamerДень назад
  • WTF

    XhealdXXhealdXДень назад
  • I Died

    YousefYousefДень назад
  • Осе ска видеокарта

    StREL_ok 22345StREL_ok 22345День назад
  • Fake!

    Userus channelUserus channelДень назад
    • look at the date the video was posted

      Roro 45fRoro 45fДень назад
  • 笑死

    劉真鹿劉真鹿День назад
  • Ah yes, we need a fighter jet in our pc. Its not enough men keep making it bigger and better, soon you'll be a real pilot.

    wolf boywolf boyДень назад
  • Fool's Day?.. Yeah, I understand. :D

    evaderik Mammonevaderik Mammon2 дня назад
  • HAHAHA

    KiD _KiD _2 дня назад
  • someone tell me actually what this is please

    chase :/chase :/2 дня назад
  • can it run CyberBug 8k 60fps DLSS off 😁😁😁😁😁😁??????

    RavinderRSRavinderRS2 дня назад
  • I think it's going to cost as much as my phone number..d

    MAFESSAMAFESSA2 дня назад
  • lol, the monitor with bandages

    Jon WaveJon Wave2 дня назад
  • Awesome! lol

    Vusal HasanovVusal Hasanov2 дня назад
  • 0:55 why does this actually feel true though

    retarcretarc2 дня назад
  • How can this be a thing

    Xeum ZiaXeum Zia2 дня назад
  • Rip pepsi bottle 2:20

    TheShufflerMehTheShufflerMeh2 дня назад
  • now test it against the intel card from last year

    cory knightcory knight2 дня назад
  • It's massive!!!

    Ramadan MetwalliRamadan Metwalli2 дня назад
  • Llegaría a ser increíble pensar alimentar tu fuente directamente a 220 jajaja.

    TrackerTracker2 дня назад
  • HOW JUST HOOOOW

    Annie 4 FeedAnnie 4 Feed2 дня назад
  • Hahaha fucking great

    Carnage/AanrchyCarnage/Aanrchy2 дня назад
  • zuera sem limites kkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk

    witterbosswitterboss2 дня назад
    • Osh pq

      Bunta FujiwaraBunta Fujiwara2 дня назад
  • This has got to be one of my favorite satire videos on this platform

    GarrettGarrett2 дня назад
  • omg now after effects on this is a child's play.

    BroK3n H7aRt & pAw4r HoUrBroK3n H7aRt & pAw4r HoUr2 дня назад
  • The can. lol

    VolumedWand1VolumedWand12 дня назад
  • Nvidea Airlines

    Cyber GamingCyber Gaming2 дня назад
  • ın stock?

    Cyber GamingCyber Gaming2 дня назад
  • hahahaha, this was hilarious!

    xjuliussxxjuliussx2 дня назад
  • How did you manage to get the Asus Evergreen series so fast and the flagship model 9000 nonetheless? It just got released two days prior the video upload? :O

    Nara TekchuenNara Tekchuen2 дня назад
  • Eso es greplica manito

    andreu YouTubeandreu YouTube2 дня назад
RUworld